کسب درآمد اینترنتی از طریق توانایی هاتون
محصولات و خدمات « PATIRAM »
انجام میدم

داستان شکل گیری انجام میدم چیه؟!

مهرماه 92 بود؛ وقتی که برای اولین بار ایده‌ی ارائه‌ی خدمات آنلاین توی این تیم مطرح شد. اون اول به فکر این بودیم که در حوزه‌ی گردشگری فعالیت کنیم. بعد از این که کلی روی مدل کسب و کارمون کار کردیم، به این نتیجه رسیدیم که شاید الآن مناسب‌ترین سیستمی که ما می‌تونیم با توجه به شرایطمون درست کنیم، یه بستر هستش برای ارائه‌ی خدمات از طرف افراد محلی مقاصد گردشگری به افرادی که می‌خوان به این مقاصد سفر کنن. همون موقع بود که یاد سایتایی افتادیم که در خارج از ایران فعالیت می‌کنن و خدمات مشابهی ارائه می‌دن! گفتیم خوب چرا این خدمات محدود به گردشگری باشه؟ و فعالیت‌هامون رو شروع کردیم برای بررسی بازار و تحلیل و طراحی سیستمی که همه این امکان را داشته باشند که خدماتی که می‌تونن ارائه بدن رو توش معرفی کنن و بقیه هم بتونن از این خدمات استفاده کنن و یه بازی بردبرد شکل بگیره. تو این مدت با مشکلات و فراز و نشیب‌های زیادی هم روبه‌رو شدیم. اما صمیمیت و انسجامی که در تیممون وجود داشت و انگیزه و امیدی که به آینده‌ی این کار داشتیم باعث شد که بالاخره یه جوری از پس همه‌ی مشکلات بربیایم و اجرای آزمایشی انجام میدم رو شروع کنیم.
حالا، بعد از پایان دوره‌ی اجرای آزمایشی، و اعمال بازخوردهایی که از کاربران عزیز اولیه‌ی سایت گرفتیم، انجام میدم آماده‌ی خدمت‌رسانی به همه‌ی هم‌وطنامونه.

خوشبختانه پس از توسعه‌ی موفقیت آمیز فاز اول، و پیرو درخواست‌های مکرر کاربران و انجام بررسی‌های کارشناسی لازم، از زمستان 94 اجرای آزمایشی فاز دوم «انجام میدم» آغاز و محصولات فیزیکی نیز در سایت پشتیبانی می‌شوند.

کار تموم نشده! تازه شروع شده، هر ماه منتظر خبرای جدید باشید ؛)

http://www.anjammidam.com/shirin94

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط شیرین زارع

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 149
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 5851
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1